Wat is vereist?
- Minimaal mbo 4 werk- en denkniveau
- Ervaring in/met SPOC/Callcentrum
- Ervaring met Office365 applicaties zoals Word en Excel
- Kennis en ervaring van administratieve processen
- Uitstekende beheersing van de Nederlands en Engelse taal
- Nauwkeurig en accuraat
- In het bezit van een rijbewijs en auto in gebruik
Wat krijg je?
- €3.076 - €3.656 bruto p/m op fulltime basis (afhankelijk van kennis en ervaring)
- 32 tot 40-urige werkweek; flexibel in werktijden en werken op andere locaties
- Ruimte om te groeien en jezelf te ontwikkelen
Wat doe je?
- 70% Bevindingen en labuitslagen schrijven, verwerken en in systemen invoeren en archiveren
- 15% Telefonisch bedrijven en collega's te woord staan en andere rayonspecifieke randzaken uitvoeren
- 15% Facilitaire hand en span werkzaamheden uitvoeren
Deze vacature is gemaakt op basis van gesprekken met medewerkers in de functie. Zo krijg jij een realistisch beeld van de baan.
Vacature
Als Administratief Medewerker bij KCB ben je een belangrijk onderdeel van het kernproces, waarbij je verantwoordelijk bent voor het informeren van bedrijven over inspectiebevindingen en het instrueren van opgelegde maatregelen. Je werkt nauw samen met een team van specialisten binnen het rayon en coördineert administratieve taken die bijdragen aan een soepel verloop van het inspectieproces.
Je dagelijkse taken bestaan uit het beantwoorden van binnenkomende telefoongesprekken en e-mails, het opstellen van correspondentie, het beheren van dossiers, het notuleren van vergaderingen en het onderhouden van een georganiseerd archief. Daarnaast speel je een rol in het coördineren van administratieve processen op landelijk niveau en ondersteun je je collega's bij het vinden en verkrijgen van benodigde documenten. Verder bestaan je taken uit het verwerken van bevindingen en laboratoriumuitslagen, het opstellen van brieven, het invullen van systemen en archiveren. Daarbij heb je de verantwoordelijkheid om telefonisch vragen van bedrijven en collega's te beantwoorden en om overige specifieke zaken van de verschillende rayons af te handelen. Ook voer je facilitaire werkzaamheden uit om een georganiseerde werkomgeving te waarborgen.
Je wordt onderdeel van team 4, waarin landelijke Administratieve Medewerkers en Inspecteurs van het rayon NW Nederland samenwerken.
Meestal zal je de werkzaamheden verrichten vanuit het rayonkantoor Schiphol-Rijk, maar in overleg kan je ook op een ander rayonkantoor worden ingezet als de werkzaamheden daarom vragen
Als je het leuk vindt om samen met collega's het werk te optimaliseren en af te stemmen en je het niet erg vindt om met pieken en dalen in het werk om te gaan, dan is dit een baan voor jou.
Werkweek
Op een leuke werkdag heb je afwisseling in de te behandelen dossiers en leer je samen met collega-Vakspecialisten elke dag iets nieuws. Op deze manier is geen dag hetzelfde.
Op een minder leuke werkdag heb je te maken met onvoorspelbare werkzaamheden doordat het ad hoc werk op je afkomt vanuit de bevindingen van Inspecteurs, wat vaak resulteert in pieken en dalen in het werk.
- 07:00
- 08:00
- 09:00
- 10:00
- 11:00
- 12:00
- 13:00
- 14:00
- 15:00
- 16:00
- 17:00
-
- Administratie verwerken
- Voorbeeld weekagenda
- Lunch
- Binnenkomende post/mails naar de geadresseerden verspreiden
- Correspondentie uitwerken
- Brieven opstellen
-
- Binnenkomende telefoongesprekken, e-mails en andere correspondentie afhandelen
- Lunch
- Brieven opstellen
- Vastleggingsdossiers bijhouden
-
- Lunch
- Binnenkomende post/mails naar de geadresseerden verspreiden
- Correspondentie uitwerken
- Notificaties verwerken
-
- Administratie verwerken
- Lunch
- Bij rayon specifieke vergaderingen notuleren
- Brieven opstellen
-
- Het archief updaten
- Lunch
- Bevindingen en labuitslagen verwerken
- Brieven opstellen
- Correspondentie uitwerken
Voorbeeld uit de praktijk
Groeipad
Omdat het KCB continu in ontwikkeling is, worden er vanuit de organisatie interne en externe opleidingen aangeboden. Daarin word je getraind, zodat je breed inzetbaar blijft. Daarnaast is er ook ruimte om te (blijven) groeien op persoonlijk vlak.
Werken bij Kwaliteits-Controle-Bureau
Het Kwaliteits-Controle-Bureau (KCB) is een zelfstandige en onafhankelijke instelling die controles uitvoert binnen de agrosector. Hierin is het KCB verantwoordelijk voor het uitvoeren van fytosanitaire import- en exportcontroles van groente, fruit, snijbloemen en potplanten. Daarnaast houdt het bureau toezicht op de naleving van de EU-kwaliteitsregelgeving rondom groenten en fruit.
Voor meer informatie over onze CAO, klik dan op de downloadlink
Open sollicitatie
Zijn er geen vacatures, maar ben jij wel een toegevoegde waarde voor ons? Misschien dat we dan toch wat voor elkaar kunnen betekenen. Je kunt een open sollicitatie sturen via pz@kcb.nl
- Hoofdkantoor in Zoetermeer
- 25% / 75%
- 247 medewerkers in dienst